Boooring!

Det är så fruktansvärt tråkigt att vara hemma....hade tänkt jobba idag, men då jag vaknade hade jag så himla ont och kände mig allt annat är fräsh. Men nu ångrar jag mig! Nu önskade jag att jag befann mig på jobbet ist!! Om ca en timme då mina värktabletter slutat att värka så känns det nog bra att jag är hemma....men inte nu. Det finns inte ett skit på TV, jag kan inte äta, jag är sämst på att "surfa" runt då jag kan typ 5 sidor och då är aftonbladet och expressen inräknade!!

Nåväl... det är till att ligga här och ha tråkigt med min jättekind. Samt att det jag längtat efter till helgen blev inställt och kommer förmodligen aldrig ske heller.

Guud så nere och bitter jag låter!! Blir andra bullar imorgon förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0