Håll ut

Ni får tyvärr vänta lite till med att få höra om min fjällstripp, då jag idag har opererat bort mina visdomständer...och tillåt mig berätta att smärtan är total!! Jag ser ut som en jävla hamster då högra sidan av ansiktet är riktigt uppsvullet.

Jag klarade inte av operationen så bra, då kroppen bara skakade, så då nästa tand ska tas så blir jag tvungen till att ta lugnande innan. För jag höll verkligen på att hoppa ur stolen, och svetten bara sprutade!!! Jag bad om ursäkt flera gånger och försökte verkligen sluta skaka, men det var omöjligt.

Men nu ska jag höra med mamma om hon vill åka och köpa fil till mig som jag kan surpla i mig, för jag kan inte gapa då de känns som att de sytt i kinden också.

Självömkan är total idag kan jag berätta.

Kommentarer
Postat av: mia

åh lilla stackare, jag lider med dej!! jag skulle hellre dö än operera i käften så jag beundrar ditt mod!!! massa kramar!! förresten, kommer du hit på lördag å gör min kväll?? :) kanske kan ordna singstar på nåt sätt till å me..? hihi..

2009-04-14 @ 22:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0