kampen fortsätter

Kampen mellan "gubben bredvid" och skåningen fortsätter:

Gubben: Du har sådant bra psyke du K. Du borde ha hållt på med skidskytte du!

Jag och gubben pratar sport och jag frågar om inte han har hållt på med något?
- Nej fan! Själv är jag ingen lagsportare. Det närmsta jag kom var reserv i ljustorps B- lag i i divsion 5.

- HELEVET! Det där vart inge bra...här ska man anstränga sig och så går det åt skogen ändå!

Gubben står vid kopieringsmaskinen och efter att han pillat ett tag så börjar den att pipa, och han börjar att skrika efter en person på jobbet. Vi kan kalla honom Pelle
- Peellleee!!! PEEELLLEEEEEE!! Maskinen skriker åt mig! Jag har inte gjort nått!!!
(Han hade stoppat i för mkt papper, hahah!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0