onsdag=utgång?

Igår kväll då jag gick hem ifrån Lisa så såg jag folk på fyllan och en del som var på väg in i dimman med klirrande påsar. Om man inte räknar med mösspåtagning för studenten så har jag aldrig varit ut på en onsdag. Jag ser inte nöjet i det hela? Att gå ut mitt i veckan när man är trött som ett as av allt jobb, plus att man ska upp och jobba i två dagar till lockar inte alls. Jag tillhör även den skalan som gillar då det är mycket folk ute, och det vet jag av andra som varit ut på onsdagar att det är det inte mitt i veckan.


Annars så är jag just nu fruktansvärt avundsjuk på min kära mor som idag får sätta sig på ett plan och åka till varma breddgrader. JAG VILL OXÅ!!!

En lite notis till bara:
Igår kom mitt examenbevis, jag har ju aldrig fått fingrarna ur och ansöka efter det, men igår kom det i en prydlig mapp och det känns mer skönt!!! Det blev liksom på riktigt. Dock så finns det ju inga jobb, men titeln kan ingen ta ifrån mig iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0