First day

Jaa så var första dagen avklarad på nya jobbet. Har inte så mkt att säga om det idag då jag mest bara tittat - bokstavligen. I fyra timmar satt jag bara rakt upp och ner. Tur att pappa hade levererat dem sina möbler så jag satt skönt iaf, Imorn ska jag ut och kolla i terminalerna. Hahha en kille kom med en sådan där dress som man måste ha på sig. Jag säger då det, ett kort är givet imorn så ni får er ett gott skratt:)

Har dock redan skaffat mig ett irrationsobjekt. Gubben som sitter bredvid mig tänker högt!!!! "Jaså? Har jag fått ett mail? Från Eva. Hmmm..vad står det här då? Trycker här...och här...så! Hmm....besvara....där...så....nytt mail....Ctrl...Stor bokstav....så...hmm...Hej  bla bla..."  Förstå min irritation!!!

Insåg verkligen nu hur mkt jag kommer att sakna mina kära arbetskamrater, för här finner jag nog inga vänner för livet, för dem kommer inte ens att leva tills jag är 25!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dessa är saknade redan iaf.

 Underbara Sonja!
 Kim the lovley one!
 Henke som ska gifta sig i sommar (men det skulle ha varit med mig ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0