Friday I'm in love!!

Vet ni vad.....jag sitter på jobbet - SUPRISE!!! Sällan.

Men har ett riktigt soft pass idag/ikväll faktiskt. 15.30 - 20.00. Har jag ALDRIG haft. Efter jobbet ska jag kimpan och sonja hem till mig och käka middag, samt svulla till lets dance. Det ska bli niiice. Vi har pratat om att vi ska denna kväll sedan vi först träffades, vilket är i september!! Men nu då jag ska sluta så känns det som att tillfället i akt och dra ihop våran svullningskväll.

På menyn står: Varm smörgåstårta, chips och dipp samt en massa goodis. Ett gals vin kanske rinner ner i strupen, men min senaste historik av ett gals vin på en fredagskväll har alltid resulterat i att somna i soffan, så jag får se.

Ps. Det tåls att nämnas varje gång...jag saknar min dator. Och nu då jag kommit in bloggandan igen och tom. vill bjuda på bilder så känns det ännu värre..Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0