I've got some news!

Jag har fått ett nytt jobb! Från och med den 16 februari så börjar på ett nytt projekt på Schenker. Jag blev som sagt uppringd förra veckan, där jag fick förfrågan om att vara med på deras nyuppstartade projekt och det känns kanon! Självklart så man ju sjukt pirrig, men jag hoppas att det ska blir bra! Så ni får hålla tummar och tår:)

Annars så är jag en levande zoombie nu på dagarna. Jag är trött för jämnan och igår slogs mina blå igen strax efter kl 21...? Hann se lite av världens minsta kropssbyggare, men hahaha!! Det var ju rena skämtet. Jag är en person som har stor sympati och empati, men människan valede ju själv att göra sig till en cirkusartist! Givetvis så finns det alltid anledningar till varför, men det var så det var vinklat iaf.

Och jag blit TOKIG!!! över att jag inte har någon dator..:!!! Vill visa bilderna från helgen, skriva kommentarerna som sagts, samt visa musen som grabbarna i teknik har klippt och klistrat ihop till mig! De tyckte jag skulle ha en söt mus ist för den fula äckliga som finns hemma hos mig. Det är kärlek de. :)

Nu: Jobb..plus att jag är ashungrig!!!


Kommentarer
Postat av: moster

Grattis Lina till jobbet.Många kramar o lycka till...

2009-02-04 @ 15:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0