Morrn Morrn

Idag är jag leeeeedig!!! Sov till 10. Men då jag har så förbannat sköna sängkläder så drog jag mig till 10.30.... Har precis ätit frukost, och något som är helt sjukt just nu är att jag inte har någon mättnadskänsla!? Efter varje måltid jag ätit så känns det inge annorlunda i magen än vad det gjorde innan. Jag ser ju att magen putar ut mer än vanligt efter maten då den är full, men nej. Ingen mättnadskänsla what so ever. Som nu har jag ätit en stor kopp fil (jaa jag äter filen i koppar och inte tallrikar, men det är en STOR kopp) samt 4 sycken finncrips och magen känns likdan som när jag vaknade.

Jag hoppas dem hittar ngt på röntgen nu med magen för snart blir jag tokig!

Men slut på magprat nu. Idag är jag som sagt ledig och har bara 3 grejer på schemat. Tvätta, laga makaronilåda, köpa present till lilla A. Han fyller ju på självaste alla hjärtansdag lillknodden, vilket verkligen gynnar mig!! Jag behöver här med aldrig spendera en alla hjärtansdag ensam. Alfred är min trogna date som kommer att bjuda mig på tårta hädanefter. Jag present - han tårta. Kan det bli bättre??

En till sak bara. Här om dagen då det snöade så förbannat, så möter jag en ung tjej som kanske är 18-19 år då jag ska gå hem från jobbet. Jag själv går fullt munderad i vinterjacka, uggs, mössa och vantar - för det var som sagt kallt och värsta snöovädret. Själv hade hon på sig en midjekort skinnjacka, ingen mössa eller vantar och.....TYGSKOR!! Tygskor då det snöar. Det är inte stil....det är brist på intelligens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0