Så var helgen över..

Men det var en bra helg! Fredagen bestod som sagt av mat och annat gott hemma hos mig med Kimpan och Sonja. Guuud vad jag kommer att sakna dem!! Men kontakten hoppas jag håller ändå trots att vi inte jobbar tillsammans längre,

Lördagen bestod av shopping då syrran fyllt år. Jag fick fria händer och köpte en sjuuukt snygg outfit till henne. Hon önskade sig raka blåa byxor. Hon fick ett par utsvängda jeans med hög midja och en blusaktig kortärmad tröja med mudd. Byxorna var så snygg och att jag haffade mig ett par jag med!:) Dock så var byxorna förstora och tröja förliten...så min idé till att göra en henne den hetaste mäklaren på marknaden gick i stöpet...dock fick hon ju pengar då att köpa annat för, och jag litar på henne att det INTE blir ngn trekvartärmad tröja. Eller hur Elin???!!

Kvällen spenderades hos Sandra som oxå fyllt år. Hon bjöd på middag som satt som en smäck! Och en fördrink som rann otroligt lätt ner för strupen. M-m-m!

Kvällen fortsatte på stadshuset som jag inte varit på, på evigheter!! Och vilken jävla besvikelse...enbart 18åringar så jag kände mig som en kärring!!

Kvällens sjukaste:
Var då mitt ex kommer fram och sätter sig vid MITT bord och börjar shoa och shimma med MINA vänner, och jag skämdes över hur han betedde sig. Alla tyckte situationen var pinsam som han höll på  och han insåg till slut att han skulle gå. Elins blick då hon såg vem som satt sig med oss var obetalbar!! Hahah som på film vare.

Var på vårdcentralen idag även. Två remisser till röntgen blev det. Får se hur det utdagdas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0