F to the day!

Fredag folket..det är fredag!! Trots att jag ska jobba hela helgen så är fredagar speciella!

Har dock STORA problem med mina nya telefon och snoozningen. Min förra telefon snoozade jag så mkt på nyårsdan att minneskortet gick sönder. Joo det är sant! Har visat dem som inte trott mig och de kan inte annat än se vad jag såg : "Your memorycard for snoosning has been bla bla" kom inte riktigt ihåg. Iaf. Min nya. Jag måste lixom trycka på helt olika knappar, vilket igår ledde till att jag helt plötsligt efter första snoozen ställt om den från 06.45 till 07.35??? Tur man är snabb på morgonen och har tvångssyndromet att gå om alla på vägen till jobbet = jag är på jobbet i tid ändå!

Jobbdagen kunde dock ha börjat bättre då jag bara har haft arga och gnälliga kunder. JAG ÄR KLEN!! och det är fredag!! Kan inte folket inse det oxå, och åka och köpa fredagsmys ist för att ringa och gnälla till mig. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0