Huuuua

Man mår inte som en prinsessa nu...jag skakar så det är svårt att skriva. Men jag hade sjukt kul igår!!! Kvällen bara flög iväg. Roligast hade jag ändå åt Emma som gång på gång förlorade då vi körde sten sax påse och fick svepa x-antal shottar. Jag sjäv var överlägsen så de andra gjorde en kupp mot mig, så  till slut åkte jag på shot jag med.

Men pinsamast var ändå då jag skulle heja på Maud. Emmas mamma. När hon kom in så blev det att jag tänkte på hur Maud uttalas. Jag har även alltid kallat henne för Maudan. Så då jag ska säga hej så kläcker jag ur mig: Men hej Mona!! Snabbt insåg jag att jag sagt fel och hennes vännina var snabb att säga "mona?"  Så då började stamma ut en massa D:n. "Ddddddd MAUD!!! "menar jag jue!

Åhh nu får jag en massa flashbacks, så det går som stötar genom kroppen. Men jag tar inte på mig något ansvar alls!! Skyller allt på shoten. Helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0