Vilket gäng!

Måste bara visa vad jag hittade på facebook idag



Det är jag som sitter som "lillbossen" i mitten och försöker desperat att få tårna att nå marken. Ungefär som det är idag då:) Kolla även hur jag brer ut mig så att Niklas lutar sig åt andra hållet och lilla maja blir ihoptryckt bredvid. Och för att inte glömma...varför ser det ut som om jag har en sådan där man har under tårtan runt halsen?? Mamma försökte väl för en gångs skulle att jag skulle se snäll och söt ut..men ack så hon misslyckades!:)

Hur som haver, det var sjukt kul att se bilden igen, och ännu roligare att vi faktiskt än idag håller ihop många av oss och umgås. That's what is all about.

Kommentarer
Postat av: kimpa

hahaha så jäkla klockren bild :D

2009-01-23 @ 22:05:26
Postat av: Sandra

hahahahahah jag dööööööööööööör! Du är för skön Lina!

2009-01-23 @ 23:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0