cold as ice

Jag fryser något så fruktansvärt. Jag kan knappt skriva på tangenterna för fingrar är så kalla att det gör ont att röra dem. Skulle egentligen ha sett CL-matchen på olearys ikväll, men jag avbokade. Jag är för trött, för frusen, och jaa...visdomstanden straffar mig fortfarande med sin smärta.

Appropå visdomstanden..ibland är jag inte smart. Hade tagit med mig minimorötter idag till jobbet. Joo men det är ju mjukt och härligt för ett inflammerat tandkött. Oj vad skönt det var!!! INTE. Och tror nu inte att en liten morotsbit skulle ta och fastna mitt i det onda?? Givetvis. Försökte pilla bort det, men det gjorde så jäkla ont, och munnen slog på salivkranarna på högsta sprut såg jag stod och spottade som en annan lama!

Men nu ska jag ta mig en varm dusch innan jag kryper ner i sängen och löser ett korsord = då livet är som bäst;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0