Har inte orkat

Jag har inte orkat uppdaterat denna helg. Har inte haft något direkt att skriva heller. Tycker inte om att blogga då torkan infinner sig.

Det blev ingen Veronica Maggio iaf. Det blev en spontan utgång, efter att jag varit barnvakt åt lilla A under eftermiddagen. Kl 22.00 anländer jag till Millan, och alkoholhalten var ganska så hög redan då i vissa kroppar:) Av 10 pers. så var vi tre som tog oss ut. Och två som höll oss kvar till kl 02.00. Need I say more?? Hehe:)

Söndagen spenderades i soffan hela dagen. Jag sov av och till, tills det var dags att bege sig till bergsåker. Jag traskade hela vägen, och det var faktiskt riktigt skönt! Men herregud så man kan börja tänka då man är ute och går och inte har något annat att fokusera på än sig själv. Farligt det där!! När jag kom fram så var det bara att åka vidare till kvarsätt för att lämna in bilen på verkstad. Så nu är jag utan bil. IGEN. Så imorse ringe kl 05.45 för att jag skulle hinna med bussen.

Vad händer?

Joo givetvis så kliver jag på fel buss. En direkt buss som går till härnösand ist för till timrå. Snälla busschaffören stannade ändå utanför timrå kommun för att släppa av mig och jag fick även åka gratis!!! Jag trodde dagen skulle bli skit pga. att jag måste kliva upp tidigt och åka buss, men den började helt okej faktiskt:)

Hemgången är värre då jag ska vara hos frissan kl 17.45 och bussarna går inte så jag hinner med det. Elkan sa dock i lördags att hon kunde hämta mig. Hoppas hon kommer ihåg det nu då jag snart ska skicka iväg henne ett sms om det:)

Men nu ska jag börja jobba här. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0