Livets sidor

Det är mycket tråkigheter som händer i mitt liv just nu, jag hinner inte med att slicka såren förrän nya revor dyker upp. Gårdagskvällen var inte rolig och jag känner mig ganska så låg förtilfället....MEN. Så visar sig livets ljusa sida. Jag fick ett samtal som inte kunde ha kommit mer lägligt. Jag är okammad idag, då humöret för "piffining" inte infinner sig, och jag orkar faktiskt inte bry mig. Vad händer? Joo Iwan kommer fram till mig på morgonfikat och berättar att han tycker att jag är så fin i håret idag. Jag skrattar till och undrar om han skämtar? Han menade allvar men vi båda skrattade då jag berättade att jag det är okammat. En sådan liten grej kunde få mig att le.


Trots att livet kan vara fruktansvärt orättvist ibland så har det endå sina ljus sidor. Tack och lov!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, tänk vad konstigt allt är ibland, från tråkigheter till positiva saker. Kul att du fick beröm för håret även om det var okammat, det är ändå bevis på att ngn/några ser dig/ kram o upp med hakan baby.... // puss mamma

2009-03-05 @ 13:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0