5 År

Nyss så stod jag och Sara som jag jobbar med och scannade in lite grejer. Precis innan så har jag ritat den tatueringen som jag vill ha på handleden, eftersom jag inte vet på vilken av handlederna jag vill ha den på.

Sara: Jaså? så du har tatuerat dig själv du?
Jag känner mig genast  som en femåring som klistrat dit en gnuggis.
Lina: Öhh..haha...jaa jag vet lixom inte vilken hand jag vill ha den på så jag måste testa.

Detta fick mig genast att tänka på då man gick i högstadiet och hade en förkärlek till att rita på händerna. Enda problemet var att man sov ju på händerna på nätterna så då man vaknade stod det Lina ♥ Emil på kinden.

Men nu är dagen sluuuuuuuuuuuuuuut!

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0