Missmatch

Vi kan iaf konstatera att jag och tåg går inte riktigt ihop.

Som vanligt så började resan med att jag hamnade bredvid en cp-familj. Mamma läst recept högt ur Allers och frågade sina ungar om det ville äta det...eller det. För att sedan neka dem bullar som de hade med sig. Men konstigt att dem blir sugen då hon läser upp tårt och kakrecept på löpande band?!?!

I sthlm träffade jag Anna Parment som jag förövrigt inte sett på evigheter! Konstigt där att jag hittills träffat någon jag känner varje gång jag åkt tåg. Resan till gävle gick bra. Sen..tro det eller ej så var tåget försenat därifrån - SUPRISE!!!-----NOT!
Det hela slutade med att tåget blev överfullt så jag fick 30cm utrymme på ett trappsteg...där satt jag..i 3 hela timmar! Behöver jag nämna min smärta i rumpan idag??

Tidig vecka nu, jobbar "bara" till 16.30. Weeei!

Kommentarer
Postat av: mia

Nu är de dax att komma igen här hörrudu! Ta en titt hos mej, när JAG leder bloggningen så äre nåt galet!!! Än finns de hopp för dej på bloggtronen! Heja HEJA! ;) kram babe!

2009-07-07 @ 15:04:36
URL: http://marinaevelina.blogg.se/
Postat av: moster

Hej Lina !!

Hoppas du har det bra i Götet.Saknar ditt bloggande.Varma kramar sänder jag dig:)

2009-08-02 @ 22:56:38
Postat av: moster

Hej lilla Lina !!!

Snart ses vi...

Kramar i massor;)

2009-12-22 @ 17:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0