Tänkte på en sak..

De flesta människor blir tillsammans med någon som de bor i samma stad som. Är inte det konstigt? Finns verkligen den rätta för alla i den stad som man bor i? Eller tar man helt enkelt den nästbästa eftersom man inte orkar åka jorden runt för att hitta "the one"?

Tåls att funderas på.

Annars så är det stora städkvällen här hemma hos mig ikväll, men det går väl sådär... Har tvättat 4 maskiner. Dammtorkat överallt, samt städat undan alla kläder som låg lite varstans här hemma.
Vad åtserstår? MYCKET!


Jag har inte dammsugit, inte diskat, inte gått ut med de sopor som blivit under kvällen, eller bäddat rent i sängen (sängkläder ligger dock i tvätten i skrivande stund)


Jag har istället målat mina naglar, och sökt fram en massa musik. Tur att man ha den där underbara genen självdiciplin....japp tur de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0