Yellooo

Såg att stavfelen bara flödade i förra inlägget, men ska man blogga utan att bli upptäckt så är det snabba fingrar som gäller! :)

Har sjuuuuuuuk ångest just nu över hur lite pengar jag har...och mindre blir det. Förstår inte hur jag ska få allt att gå ihop? Jag hatar verkligen att inte ha pengar...men jag kan ju inte trolla direkt. Utan det blir hårdbröd och vatten, samt stendöda helger för min del framöver. Mat biten och helgen är säkrad för denna vecka då nästa tandjävel ska opereras bort imorn vilket betyder ingen föda och fosterställning i sängen i de 4 närmsta dagarna.

Jag måste ju tydligen ta lugnande imorn då förra operationen var lite..hm..vad ska jag kalla det?...KAOSARTAD!!

Dagarna är iaf räddade då jag köpte mig filmen twilight igår. Jag och mamma såg den igår (trots att jag sett den förut) och dra åt h-vete så förälskad man blir av filmen..edward...Mmm...;)

* Jaa Elin, jag SKA läsa boken!! :)

NU: Lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0