Barnvagn

Alltså detta med barnvagn... Jag var in på babyproffsen igår för att bara " kolla vad som finns" . Men herregud!!!!!! Hur i hela h- vete ska vi som aldrig haft en vagn innan veta vad vi vill ha??

Det fanns tusen olika, och vissa kunde göra det...och andra det....och med den tredje fick man med ett regnskydd minsann!!! Okej? Jag vet fortfarande inget. Det enda jag vet är att jag vill ha en liten och smidig vagn eftersom jag lär gå mycket och åka kollektivt då jag inte har bil. En var intressant men så googlade jag på den och den hade väl fått sådär kritik. Pust.


I övrigt så har jag en hosta som inte är från denna värld!!! Tänker på stackars bebis som måste vara livrädd där inne då M säger att jag hostar extremt högt...och mycket!

Men men, nu ska jag ta en dusch här och åka och köpa en klänning som jag förmodligen inte kommer att kunna ha förrän nästa sommar, men jag tänker framåt :)

Klippte av mig håret oxå i förrgår. Lägger upp en bild sen!


Haa de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0