Fet.se

Jaa usch jag känner mig som en boll idag!!Har fasen ätit konstant i en vecka..bjuden på middag hit och dit..skulle ha sprungit ikväll men det vart så sent så nu trös jag inte ifall det jag möter nå mystiska människor i spåret..Lääääskigt!!

Imorn ska jag skriva på papperna oxå med mitt nya jobb..är sjukt skeptiskt, men vi får se hur det blir. har blivit erbjuden två andra jobb nu iveckan, men eftersom jag inte kan prata med dem förrän på fredag och nästa vecka så är jag tvungen till att tacka ja till detta jobb. Vi får se hur det går helt enkelt!

Ska hem nu snart, är fortfarande hos mamma som är värden som bjudit oss alla på middag idag. Men jag drar ut på tiden lite känner jag då jag inte vill hem till min tomma lgh där även disk väntar på att få bli ren...herregud kan inte nån vänlig själ ha brytit sig in i min lgh nu och piffat upp den med lite tavlor och grejer samt städat och diskat åt mig!! Vad lovley det skulle ha vart:)

Sen en sak jag tänkt på, på apoteket borde det inte få jobba människor som bor i s-vall och känner tll folket. Herregud inte vill väl jag att folk som jag vet vem det är står i kassan ska veta allt jag köper. Nu köpte jag dock bara e fotfil då jag ska göra mina fötter fina??:) men ändå..killen framför mig köpte till exempel ett grav.test, nu vet jag ju inte om tjejen i kassan visste vem han var, men ändå!Hahah även att killen tittade sjukt nervöst på mig då ha la fram det på disken, sött:) Ville önska han lycka till vare sig det gällde på ett hopp att få ett negativt eller positivt svar på stickan:)

Men nu ska den här uppblåsta tjejen vandra hem till sig. Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0