Hungrig

suck..jag är hungrig igen!!Och jag som bara har med mig frukt inatt..egentligen skulle jag vilja ha popcorn eller chips och dipp, det skulle var sjukt gott just nu:)

Sitter även och smålipar till filmen på trean just nu..har sett den förut men tycker den är så bra!Men nu äcklades jag lite då jag såg hur långa naglar richard geere hade, uscha!! de tycker jag är äckligt..men långa naglar på en kille, tycker det är äckligt med långa ovårdade naglar på tjejer med, och eftersom jag inte är en sådan tjej som är alltför piffig (inte ofräsch!;)) så håller jag mina korta:) Det är även för bökigt att stänga byxorna om man har långa naglar:)

Ska dock snart avsluta med att se filmen för att se so you think you can dance på femma, haha det är ju bara såå roligt att se på uttagningarna:)

Men ska väl ta mig ett äpple nu ja då..gott...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0