Icke

Det blev ingen utgång för mig igår. Då jag kom hem och fått i mig lite mat så hamnade jag i paltkoma och orkade inte ta mig någonstans. Jag tröck istället i mig en massa chips och dipp och somnade i soffan som en annan ensam luffare.

Även att jag vaknade med sjuuuuuuukt ONT i örat!! Jag har nämligen sjukt hårda öron, och om jag ligger på ett och samma öra för länge så smärtar det nå så inått!

Började ju som sagt att jobba kl 07.00 idag, och fastän jag var trött som en gris då jag gick till jobbet i morse så är det riktigt mäktigt att få se/känna hur hela staden sover. Inte en bil, inte en människa och knappt några ljud hör man.

Men nu ska jag avnjuta min sista del av rasten här, sen är det 2 timmars jobb kvar och då blire SÄNGEN!! och frulle...jag som alltid längtar efter frukost fick inte i mig nått imorse då chipsen låg som en deg i magen.

Sen Gifflarna...och kanske pizza:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0