Jellååo

vad är det för dag idag? jo det är inte vilken dag som helst - DET ÄR UNDERBARA FREDAG!! Men det som var så typiskt var att då jag skrev i onsdags att veckan höll på att vända, och aldrig ha en onsdag och torsdag gått så sakta som dessa!! Man ska inte ropa hej vettu...

Och vilken sjukt irriterande grej jag var med dom nu. Pengarna på mobilen var slut, och då jag bara kan ladda på den via internet med min lilla nordea dosa så blev det till att svänga in på macken på lunchen och köpa ett värdebevis. Jag slår till på 300 då jag vill ha mina gratis sms. Vad sker?!!? Joo när man laddar på sådär så tar dem ju alltid några kronor av en?? Vilket ledde till att efte jag laddat på med mina 100 +200 så blir det ju 295 och det är ju inga 300 och inga gratis sms blir det heller...STÖRIGT! Men men, det är som sagt fredag och man ska njuta dagen!

Jag jobbar medans jag lyssnar på Verenoca Maggios underbara stämma...Mmmm....

Men nu ska jag jobba på här så dagen tar slut och jag får åka hem och umgås med sonja och kimpan, svulla och dricka ett glas vitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0