Sthlm och filminspelning

Idag har jga varit med på filminspelningen som elin jobbar på, och jag har varit statist, haha! Bland det värsta jag gjort i hela mitt liv, kände mig som vrldens looser och hoppas att jag inte kommer att synas i filmen, för ve och fasa!!! Träffade även på världens mest udda människor oxå, som SÖKT för att bli statist..det tyckte jag var liiite konstigt, men men. Dem hade silikontuttar, operarde magar och allt vad dem sa..snacka om att jag INTE passade in, men elin behövde statister och jag ställde upp, så nu är jag en erfarenhet rikare hehe:)

Träffade ju öven Gusrav Skarsgård..och jag är helt och hållet totalt förälskad i karln! Vilken kille!! Gudomligt snygg, huuur trevlig som helst och rolig! My dream man! Oh lord,,,*drömmer mig bort* ;) Jaa..jag känner mig som en liten trettonårig tjej som är kär i sin idol, för allvarligt, det pirrar i kroppen då jag tänker på han! hahah/Lina den patetiska:)

Nu sitter vi är nyss hemkommen efter en över 12 timmars lång arbetsdag..dem gör det bra elin och dem som håller på såhär varje dag! jag är helt slut ja..:)

Men nu väntar snarra och film, och imorn shopping, om jag nu kan hitta nåe!

Kramdårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0