Nää nu j*klar

Ska det bli ändring här!!Herregud jag kan inte gå omkring i min lilla drömvärld länger och filosofera, måste vakna upp se verkligheten och börja leva!!

Jag måste ta tag i de saker som jag måste göra
Jag måste börja uppskatta de människor jag har runt mig i stället för att hela tiden tro att gräset är grönare på andra sidan. ( vilket jag OFTA vill tro, tryvärr..)

Varför är man så? Varför tror man alltid att andra har det så mkt bättre än än själv?? Att man i tanken om hur andra har det glömmer bort hur bra man själv har det...det är tragiskt, men i vårt samhälle idag så handlar det tyvärr om att vara störst bäst och vackrast och har man inte de rätta kläderna, umgås med rätt folk, har en stenrik pappa som betalar, en bmw, en lgh mitt inne stan och fake naglar så passar man inte riktigt in. Ibland önskar jag att alla hem i sverige fick en viss summa varje månad beroende på hur många man var i hushållet och det får man klara sig på, då skulle ingen ha mer eller mindre och ingen skulle dömmas för fula eller gamla kläder (visst kan det bli så ändå, men kanske blir det lite mer rättvist då alla har sammaförutsättningar?) äh..nu vet jag egentligen inte vad jag babblar om och hur det gå fårn att ta tag i saker till att ändra hela sverige heheh:) (hur gick det för mig att kliva ur drömvärlden och sluta filosofera?) hahahah:)

Men nää gott folk, nu ska jag göra mig lite nytta och som sagt börja ta tag i saker och sluta tråna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0