propp mätt!

Idag har jag och syster säkert gått över två mil, och jag har blåsorna på fötterna som bevis:)

Annars så tänker jag ganska på mkt på en sak just nu. Berätta elle inte berätta? jag vill berätta för jag tycker personen ifråga beter sig som en skit på alla möjliga sätt, men jag vill inte berätta för min egen del eller för att den tredje personen ifråga skulle bli så ledsen...Det är ett jävla dilemma...ibland vill jag berätta då jag är arg och besviken på personen ifråga just för att den är en sådan stor skit!! Men det den tredje personen inte vet om mår den inte dåligt över...Jag kommer inte berätta för jag vill inte bli inblandad (fegt, jag vet) men orkar inte med nå intriger just nu. Jag kommer att grubbla över detta i lång tid...eller iaf tills sanningen skulle komma fram

Nu blev det här ett hel sjukt inlägg jag vet..men kände av någon konstig anledning att jag måste skriva av mig det trots att jag inte kan skriva vad det är. Är ju som sagt en strange person:)

Sov gott folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0