Jag gråter..

men som jag gråter!!Okej..jag är en blödig människa det är jag..men Amanda Jensens version av hallelujah....underbart! Jag kommer på mig själv sitta och sväva med huvudet och upptäcker hur tårarna rinner ner för kinderna... Hallelujah är min bästa låt som ALLTID finns med på mina listor, vare sig det är på datorn elle i mp3-spelaren. Undrade hur hon skulle göra den..kan hon slå jeff buckley? Kan hon slå de fyra norska grabbarna som gjort den bästa versionen ever på den?!?! Ja...

Det kanske tycks töntigt att jag skriver om en idoldeltagare som jag en gång dömt ut...men det var bra..det var riktigt bra..I liked it.

                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0