Bättre

Idag är det lite bättre med mig, var totalt nedbryten igår av alla dagar av festande och saker som hänt, men efter en 13 timmars lång sömn så börjar jag nu återigen att komma tillbaka till mitt rätta jag:)

Har varit och myst med världens bästa kille idag..alfred:) Han får mitt hjärta att klappa:) Mosters UNDERBARA lilla ögonsten. Även han var myskrank idag då han har kramat och pussat på mig hela dagen:)

Har försökt sova nu inför natten men det har väl gått sådär..elle det har inte gått alls med andra ord! Men jag hoppas att min nattsömn räcker till..!

Är ju hus/kattvakt just nu åt min kära far då han och åsa och jacob har farit till danmark, och guud som jag saknat min katt! Inatt sov han med mig i sängen som han alltid gjort då jag bott hemma..his lovley..men jag fattade inte han sov med mig förrän jag fotade till stackarn inatt..oopps!:) Men han är så van så det gick bra :)

Men nu ska jag hem och hämta lite grejer i min lgh innan jag drar iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0