Hallilåja

Jag känner hur jag börjar bli dålig på att blogga..jag är mer intresserad av att läsa alla andras:)

Men suck! satt upp mina tavellister och tavlor igår med hjälp av angelica och jossnan, och vad gör vi?? Joo vi sätter hela skiten fel!! ville bara grina och satt och räknade ut vad det skulle kosta och tapetsera om den väggen eftersom det nu blev en massa hål! Jag ska be kalle komma hit sen och kolla och höra med han hur vi ska göra..guud nu blevjag grymt less jag bara tänkte på det igen!!

Roligare vare innan på kvällen då jag mallan och elin var ute och käkade på olles. En sådan sak är ju så himla mysig..fattar inte att man inte gör det oftare!Jag skrattade iaf konstant hela middagen och allt vi gjorde blev bara fel så folk runt omkring oss måste ha trott att vi var helt funtade! Hahah jaa lovley var det iaf:)

Här hemma nu är det städdax, damsugaren står famme och bara skriker på mig att använda den, och det ska göras! Ska bara sätta igång en tvättmaskin först!

Nää guud vad sämt jag är på att blogga nu...

ska dock bli intressant och se hur den upptagnaste mannen i stan gör ikväll...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0