Hemma

Så var man hemma igen då och jag vill bara gråta!! Aldrig har jag känt en sådan ångest över att åka hem från en semster någon gång. resan har varit helt otroligt underbar!!!
Vi åkte på en partybåt som kanske var dte roligste jag gjort :) Det var sprit på löpandeband, dykning, snorkling, bananbåtsåkande, lekar jaa sjuukt kul! Var väl typ 70 pers på båten och det var ett jäkla röj! Jag vann även en skumpaflaska i en lek jag var med i, sjukt pinsam lek,men lätt värt det pga av skumpan haha ;) Kvällarna spenderades på grabbarna grus och där var det kul!!Lärde känna grabbarna som jobbade där redan första kvällen och hängde med dem sedan varje dag på stranden och på kvällarna. har även fått jobb där så om allt går vägen så sticker vi nog ner och jobbar där i augusti:)Vi ska även ha en reunion (stavas det så??) med dem uppe i åre i vinter och det längtar jag redan till, för roligare och snällare människor får man leta efter! Dem har fått mig att skratta som aldrig förr:)

Även att jag har pratat bakochfram heeeela veckan!!Jag som är lärare kan alltså inte prata!! haha nää men allt jag har sagt har kommit ut bak och vänt och ut och in haha jaa..det har inte gått så bra med andra ord:)

Bilder kommer att läggas upp så fort som möjligt, men eftersom jag tappat bort min camera så måste jag få bilderna av angelica och jossnan så ni kan få små smakprov av vad som hänt:)

även att jag sitter hemma nu och har eget INTERNET!! japp japp det har jag:)

Återkommer mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0