Morron!

Då har man fått sovit en stund då..igår då jag kom hem hade jag varit vaken i nästan två dygn, försökte hålla mig vaken på dagen men somnade 11.30 och sov till 18.30 var fortfarande sjukt trött så jag somnade vid 24 tiden igår kväll och vaknade nu kl 8 är fortfrande trött men ska ut och gå med angelica så det är bara att vara vaken!

Glömde ju berätta om kalsongerna som vi hittade i vårat hotellrum! elle snarare i jossnans väska!!! hahah hon letade efter ett vitt linne och tror att hon hittat det så hon drar upp ett vitt plagg, vilket visar sig vara ett par ANVÄNDA vita kalsonger!! Hhhahah ingen vet vems dem är eller hur dem kommit dit! Berättade det för stefan som började prata om vad den som lagt dem där inne hos oss kanske gjort med våra tandborstar! What!? Den tanken vill jag inte ens tänka...men att kallingarna var där skrattade vi gott åt eftersom jossnan nästan förskte ta på sig dem innan hon såg attdet var kallingar hehehhe:)

Men nu ska jag ringa angelica,ska även bränna över bilderna!

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0