Tisdag

Vart har solen tagit vägen?? Det som var så varmt för några dagarna sen och nu har jag bett pappa komma med vinterjackan. Ska iväg och se gifflarna ikväll och det känns som att den är behövlig.

Har kirrat pass idag oxå, HAHAHAHA vilket kort det blev!! Återigen så kommer kontrolanterna skratta åt mig då jag visar upp mitt pass, men jag fattade aldrig då kortet togs så jag har en förklaring, eller var det sanningen som visades kanske??:) iaf har jag haft ett sådant hemskt passkort en gång att varje gång jag visade det för passkontrolanterna så skrattade dem!! jag skämtar inte!! Elin ville alltid titta på det då vi skulle resa och hon skrattade lika gott varje gång...jaa jag fastnar inte så bra på kort med andra ord:)
Nu får vi bara hoppas att resan blir av..allt hänger på om vi får tag i någon billig och att jag inte jobbar, så det är ännu vääldigt osäkert om den blir av eller inte.

Sitter och betalarna räkningarna nu även, och jag tycker att det är lika hemskt varje gång! har nu betalat mina egna räkningarna i 3 år, men tycker det är lika avskräckande varje gång, man blir aldrig van!1000 lappar som bara försvinner..suck!

Skulle behöva gå till frissan oxå, ska nog höra med empans kompis om hon vill fixa till mig.

För övrigt så har min aggression lagt sig, jag brinner lätt men det går snabbt över :)

Men nu ska jag kila hem och klä på mig VARMA kläder och bege mig till IP, hoppas de inte loosar nu när jag ska se dem för första gången i år. "giffarnaa, giffarnaa, giffarnaa, giffarnaa, giffarnaaa!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0