suck

Imorse då jag vaknade kände jag att det var nått som inte stämde..när jag sedan upptäcker att jag ligger och blåhåller i väckarklockan, så fattar jag...jag har sovit över!!! Klockan var då halv 8, jag börjar 8 - ringer jobbet och förvarnar om att jag kan bli lite sen och känner hur jag blir så där stressad så att jag skulle kunna sätta trosorna på huvudet och köra till jobbet i tofflorna, men brittinger säger att jag inte behöver stressa, så då gjorde jag inte det heller...pulsen sjönk...kom till jobbet 08.07 så jag blev ändå inte sååå sen!

Annars så har jag en bekännelse om mig själv som jag INTE gillar! När jag känner mig osäker så bara hoppar grodorna ur munnen på mig!! Jag säger så konstiga saker och agerar på ett sådant märkligt sätt att jag bara vill klippa av mig tungan och linda in mig själv i en sådan där tvångströja (ni vet då man har händerna runt om sig själv) Varför kan jag inte lära mig att då denna osäkerhets känsla dyker upp, ta det lugnt, andas, känna efter hur det känns väga saker mot varandra och sedan-agera....!


Jaa gott folk,det är verkligen inte lätt att vara Lina Andersson alla gånger punkt slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0