Inflyttningsfest

vare igår då! Vilket var riktigt trevligt!!Massor av trevligt folk och roliga lekar. Mitt lag hade den bästa lagandan och vi var överlägsen..fast vi kom sist..haha! Men det varabara för att vi fuskade, men vadå, det är ju bara vinna som gäller och då är alla knep tillåtna! elle?? Jajaj kul hade vi iaf:)

Då jag skule ta taxi hem så är det min gamle religions lärare från gymnasiet som kör taxin, hade djupa och livliga diskussioner med honom i skolan, och denna gång blev inget undantag:) Han stannde sin bil utanför mig och vi satt och pratade i typ 30 min! haha:) Skulle kunna diskutera med honom huuur länge som helst, det är så jäkla intressant! För jag är inte en troende människa och kan inte förstå hur de som kristna anser att dem är bättre än oss andra bara för att dem tror på en berättelse som står i bok!? Elle han ansågs sig inte vara bättre än mig, men han tyckte synd om mig bara för att jag inte har hittat gud..så där satt vi kl 3 på natten i en taxi och snackade religion haha!

Annars så har jag inte gjort många knop idag..blev en kort prommis sen ett stop här hos mamma som bjöd på korv. Fatta hur gott det var! Har inte ätit korv med bröd på skit länge, så den satt som en fläskläpp:)

Imorn börjar jag kl 7...guud jag kommer att vara sååå trött! klockan är ställd på 05.45. Min bil är ju paj så jag måste gå dit, inte för att det är långt,men att gå på morgonen då man är som en zombie och gärna inte vill röra på sig mer än vad nöden kräver så känns dte jobbigt.

Nää nu ska jag kolla vad tv:n har att erbjuda ikväll, hejdårå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0