klagomål

har fått klagomål om att jag uppdaterar min blogg för dåligt, men har ju som sagt inget internet hemma sen jag fick lämna tillbaka de skit internet som jag först hade, så tyvärr gott folk, ni får nöja er med dessa sporadiska inlägg tills ett nytt internet är kirrat! Nått förslag vilket bolag man ska ta?

Annars så börjar jag få smått panik inför min framtid..vet att jag MÅSTE skriva klart mitt ex.jobb men motivationen finns inte där!!Sen att skriva det själv är ju inte det lättaste, inge som kommer med ideer då man fastnat eller peppar en då man tycker det går tungt..Funderar på att sätta upp en lapp på mitt.uni. eller i härnta och höra om det är nån som behöver en ex.jobbs kompis, men jag får se..

Sen det här med jobb oxå..känns inte som att jag har turen på min sida just nu..vet att det är svårt att få jobb som lärare på en gång och speciellt då jag inte ha gjort klart min examen, men jag har ju ändå alla kunskaper!! Ett vik då?? Snälla gud ge mig nått innan jag avlider!! Jag gör inget annat än att lösa harpan hela dagarna.känner mig sjukt patetisk, för att jobba extra nån dag i veckan som jag gör ju är mindre roligt. Jag gillar inte rastlöshet, jag vill ha vardagarna uppbokade och helgerna fria..that's it..

Men nu ska jag mysa med alfred och ladda inför morgondagen då jag ska få träffa elkaljunga den underbara!!:)


Kommentarer
Postat av: Elin

Elkaljunga, det är jag det :)

2007-09-07 @ 23:27:40
URL: http://elkaljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0