Skratt, köld, och förbannad

Det beskriver min kväll igår.

Jag skrattade åt Elin Hellström igår och jag tror fasen jag pinkade på mig lite smått! Människan gick på högvarv och gjorde det ena roliga efter det andra.:) Roligast var ändå då hon skulle få en tequila.
Mats: Här ta en tequila
Elin: Nej nej, jag ska inte ha nån!! (Tar emot den ändå)
Mats räcker fram ett fat med salt. Elin slickar på hande och DOPPAR den i fatet! Hahah här dog jag! Sen mysler hon åt killen bredvid, slickar i sig saltet och utbrister: DET ÄR JU HAVSSALT!! Jag som sitter bredvid hör hur det knastrar i munnen på henne då hon tuggar på det. Sen sveper hon.

Ja, guud senariot spelades upp om och om igen i mitt huvud att så jag kunde aldrig sluta skratta:)

Vi satt ute på en taterass inne i stan, och jag som varit på middag hade ju bara på mig en klänning med bara ben! Jag frös så jag trodde jag skulle omvandlas till en isskulptur! Och inte nog med det. Då jag ska ta sista bussen hem, den som går kvart över 11 från stan. Så ska jag hoppa på vid step in vid 23.05. Står fint och väntar och FRYSER!. Ser bussen komma, kliver ut lite längre mot vägkanten, vad händer? Bussjäveln åker förbi mig!!! Den var inte full eller någonting sånt! Jag ser ju hur busschaffören inte ens tittar på mig. Dock hör jag mig själv säga då bussen åker förbi: men...jag..ska..ju ...med...?

Hade dock en jäkla tur då jag går tillbaka och möter Sandra som kommit och får åka med killen som skjutsat henne dit hem. Tack för det!

Men sen då jag kom hem så frös jag nå så fruktansvärt att värmen aldrig kom tillbaka..förrän tre timmar senare! Då brände det i kroppen!! Men bättre att vara het än iskall...oooohhh där fick jag till det!

Varit på selånger marknad idag oxå. Love it. Så mysigt! Hade tydligen med mig storplånboken oxå då jag kom hem med en skinnjacka, en väska, sex par trosor och remmar.

Nu: Film, skruvar och remmar!

 Killen som damsugade naken inför oss alla?
 Jag och Elin, och filten som höll mig vid liv!!
 Mintu! *ryyyser* tur man var nykter!
 Elin efter tequ...öh menar havssalt
 Vår allas egna Fesoj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0