Sömn!!

H-vete vad less jag blir på mig själv och mina rädslor!

Jag är så sjukt trött, tro det eller ej men jag har sovit sedan kl 17 idag...fattade ju fel och kom på jobbet 06.20 men började inte förren 08.00.jaja en annan historia!

Iaf så vaknade jag 21.30 ikväll, borstade bara tänderna för att sedan sova igen. Men näää...Lina ska drömma så jävulskt med mardrömmar och vara rädd för allt så hon har nu vaknat, svettig, rädd och less!

De har skjutits raketer någonstans inärhete´n oxå? Vem faan gör det i en kvart efter 23 på en onsdag?!!?!?

Och kan jag sluta vara rädd för möss och inbrottstjuvar/mördare?? Jag orkar inte...måste få sova.

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

God kväll!

2008-08-06 @ 23:55:52
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: tjejer som kan grejer

Lust att veta mer om hur man gör i sänghalmen?

Kolla våran blogg!

2008-08-07 @ 00:32:35
URL: http://tjejersomkangrejer.blogg.se/
Postat av: sandra

det var ju drakbåtsfestivalen som slog till med dunder och brak igårkväll.. jag stod ute på Elkas balkong och kollade.. jag uppskattade det iaf. Du är bara en gammal pensio! :P

2008-08-07 @ 17:31:06
Postat av: emma

förstod att du inte hade nåra pengar.. behöver dej mer än nånsin..nåt som händer i mitt liv!! lycka till på jobbet! älskar dej!

2008-08-07 @ 18:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0