Trött och navelkoll

Jesus krist så trött jag är!! Att gå från lung och ro i två veckor till att komma till 30 skrikande barn plus inskolning av förskolebarn blev en chock!! Idag då jag öppnade var jag så trött att jag inte visste vart jag skulle he mig själv. Och då vaknas ännu en öppning imorn...hoppas på att den känns lättare.

Var och kollade min navel idag...men alltså vårdcentralen..vilket jävla skämt det är! Distriktsköterskan kollade inte ens på den! Utan läste bara sin anteckningar om vad jag sagt i telefonen. Hon gav utlåtandet om att antingen vare svinkopper eller så en infektion. Jaha? och? VAD SKA JAG GÖRA?!?! Ja...vad sägs om lite antibaktriella medel? Okej....men om det inte är en infektion eller svinkoppar då? Shame on you... antibaktriellt skit har jag ju redan kört med, men det ville hon INTE lyssna på. Tack för att du ödslade min och min navels tid. Pucko.

Har städat idag...igen! Storstädade ju i lördags, men det blev ju partajj här hemma då så det kändes hyffsat onödigt. Men nu äre iaf rent här hemma igen, jag kan nu gå runt i lägenheten utan att sockarna fastnar konstant.Även flaskor är slängda och burkar pantade. Money:)

Men nu ska jag se klart filmen på 4:an!

Du drog mattan under mina fötter
Lurade mig grundligt
Jag kommer aldrig att se åt ditt håll igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0