Den sk. julen är över

Jaa detta är väl inte julen som går till historien direkt. Att först jobba 9 timmar och sedan slänga i sig mat för att hinna ikapp de andra, gav mig inte den bästa julkänslan direkt. Dock fick jag som alltid fina julklappar av min kära familj!! Sängkläder, presentkort, fin tvättmedel burk, sockar och gud vet jag allt. Tack så mycket!

Men är sjukt less över morgondagen. Blir ingen utgång för mig imorn. Jag jobbar givetvis till kl 18.30 och då de andra verkar ska bege sig till stadshuset kl 20.00 och det finns inte en chans att jag hinner med det, och att vara på stadshuset från kl 20.00 lockar inte direkt det heller. Så nu hoppas jag få på tag på en bra rulle (kanske ska låna kung fu panda från ragnar??) hitta mitt favvogodis,  och låten juldagen vara lugn för en gångs skull.

"Försök göra någon glad varje dag,
och glöm inte dig själv."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0