Herre min skapare

Vilken måndag!! Vaknade 06.10 utav att Amal ringer och säger att hon är hemma och är sjuk idag -nemas problemas tänkte jag! Yeah right...denna dag har varit så fruktansvärt konflikt fylld att det räcker tills nästa år... Jag brukar inte klaga över konflikter och bråka ungar eftersom jag sällan tycker att det är just "jobbigt" men idag vare det. Jag sa till mina elever att idag tar vi fram den största tuschpennan vi hittar och drar ett stort streck över denna dag och börjar om imorgon, så nu gör jag det! (ljudeffekt av tuschpennan) klart!

Annars så har jag sjuk beslutsångest över ett par jävla klappgrötsrosa runda mattor som jag köpt till min ena hall...elin gillar dem, pappa inte, jag vet inte ifall jag tycker det är hel fräckt eller helt enkelt skit fult! Saken hör till det att killen i kassan (upptäckte jag idag då jag tittade på kvittot) bara tagit betalt för två av de tre mattorna, så då kostar dem knappt nånting (3mattor=180kr) och jag kan faktiskt ha dem någon annanstans.. Iaf, då jag berättar denna historia för elkan så kommer jag på att jag glömt mina vantar på just IKEA!! så jag tog en matta av dem..och dem mina vantar av mig.....de jävlarna...

Har dock det sjukt mysigt just nu med mig själv (lät det strange?!) Sitter iaf i min gungstol just nu med datorn i knät och lyssnar (läs sjunger) till Leona Lewis album, helt lovley måste jag säga!

- Psst...Elin! Stefan Holms brorsa....!hahahaha...!!

Kommentarer
Postat av: Elkan

hahahahahahahahahahahaha *tårar sprutar*

2008-02-25 @ 22:48:03
URL: http://elkaljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0