Jag är mat-bortskämd

Utan att överdriva kan jag säga att jag har kanske lagat mat här hemma 10 gånger! om ens det... Jag älskar mat, men är totalt jävla handikappad i köket! Jag vidbränner te-vatten. På allvar!

Dock har jag tur. Mina nära och kära vet om mitt handkapp och ser till att jag får i mig föda:) Och denna vecka har varit extrem.

Måndag: Grillat hos pappa och giffarna
Tisdag: Hämtmat hos mamma, kycklingrulle..mmmm
Onsdag: Oscars sanslösa grill med tjejerna
Torsdag: Fläskfile i sötsursås ute i stugan hos farmor och farfar PLUS att jag fick med mig två dosor med köttbullar med mig hem:) Lyckans mig!!


Sååå...vem ska bjuda mig på mat imorn? På lördag väntas kräftor så det är kirrat, men imorn?? Ge mig föda!!

Lite pix från middagen igår ska jag försöka bjuda på om mitt tålamoda tillåter...?
 Tove och Elin
 Jag och Lisa
 Maten! Mixed grill med wokade grönsaker och chili bea
 Jag var mer än nöjd!
 Sen blev det Svenssons..
 Och lakrits shots..
 Jag som bara ÄLSKAR shots...(dem slinker ner lättare när man kommit till dubbelseendet och snedstegen)

Tack brudar för en kanon kväll! Kräfter på lördag nu så börja vänja tummarna, dessa stjärtar ger ju en skärsår!! Inte som min..den är stor, rund, blå och mjuk!;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha Lina, du lyssnar på mig du. Nu har du börjat köra med snedbena för att jag sa att det var sååå snyggt på dig ;D hoho eeeerkääänn mitt ord är din lag. (visst säger man så?) Men iaf så var ni jävligt fina allehopa, och maten såg smarrig ut. önskar jag kunde vart med. hoppas det blir nån fler gång? ;)

2008-07-31 @ 23:26:11
Postat av: Lina

Haha jaa men det vet du! Allt du säger, säger jag oxå, det du gör, gör jag oxå. Dina ord är min lag Säändra!:)

2008-08-01 @ 09:40:19
URL: http://luucia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blink..Skojja bara ju!!!!!!!!!!!! Shit måndag äre dags..suck..

2008-08-01 @ 20:44:24
Postat av: pelle

Longing for lullabies u know..Jo fan..det var jag innan om att jobba

2008-08-01 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0