Promm, promm

Har varit på en promenad ikväll med Elkan. Hon dök upp i de sötaste små ömmaste slkor jag beskådat,: ska du gå i dem där?? E: ja..det blev lixom fel skor då jag for... HAHA! Tur att fröken och jag har samma strl så hon kunde låna ett par dojjor av mig. Jag menar jag hade ju tusen saker att berätta så nån liten kortis vare inte på tal om!:)

Min kära mor ringde mig alldeles nyss och ville ha skjuts hem, hon har varit med susan och snackat skit hon med, plus druckit lite druvdryck så att bli hämtad av dottern var hennes vilja:)

Så det är bäst jag åker nu så jag kan komma hem igen och spela.....SPINDELHARPAN!! Jääääjj!! Funny!!
:)

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0