Städning=kul?

Jaa tydligen!

Jag och Pelle håller på att fixa och dona nu på Kristallen inför hösten, och shit va mysigt vi gör det, hyffsat stolt är vi (jag iaf) :)
Och herregud vad jag skrattar åt  människan! Vi har under dagen suttit och pratat om kärlek och förhållanden..och jag berättade att för han att jag tvingade D att fisa inför mig för att bryta isen! Kanske en timme senare så sitter Pelle bredvid mig för att vi ska göra nått och så kommer det en jätte rap ur mig..Pelle tittar på mig med en suspekt blick och säger: Oj då... Har vi lixom kommit till stadiet nu där du bryter isen och vi rapar och fiser för varandra?? Jag dog av skratt!! haha inte tänker väl jag på alla gånger som jag rapar heller! Det är ju lixom en vana!

Kommer ihåg då jag varit hos läkaren med magen för hundrade gången, och hon konstaterade att jag hade mkt luft i magen och sa att kände jag mig rapig eller fisnödig så skulle jag låta luften flöda! Så varje gång jag fes elle rapade inför pappa så sa han: Ska faan stämma den där jävla läkaren ja! Mitt försvar var ju givetvis att jag hade läkarintyg på att få släppa på trycket offentligt!

Nää nu ska jag koncentrera mig på fussballen. Heja..!...öhh...ingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0