Funny!

Kvällen igår var riktigt rolig måste jag säga! TROTS att jag befann mig på Oscar:) Men jag träffade så himla många människor som jag kände. Jaa det var riktigt skojj, och jag som ända in i det sista inte skulle gå ut...hehe:)

Jag träffade även den mest smartaste och underbaraste människan igår, och jag ska på allvar göra honom till min mentor. Han klädde mig och mitt liv i de ord som jag alltid letat efter, och han är klokare än skalman. Han kunde utifrån hur jag pratade med honom och hur jag satt, säga vilken slags person jag är - och han hade rätt. vad han sa till mig orkar jag inte skriva nu, kommer kanske aldrig skriva heller, elle så gör jag det, men just nu är jag bakis, trött och hungrig så det blir iaf en annan gång. Dock ska jag leva efter hans råd till mig - sänk garden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0