Jamen hallå

Sista utvecklingssamtalet är avklarat! tack och bock för det. Som sagt är inget fan av det direkt...man har ju så mkt man vill säga - till föräldrarna!! Tror ni det är kul att berätta allt som en elev är dålig på?? Jag bestämde mig redan innan samtalen började att bara ta upp det nödvändigaste inför barnen, sen om det finns mer så tar jag det med eleven själv eller föräldren beorende av vilken som ska höra informationen. Näää usch..inge kul!

Mina hörlurar till mp3 har gått sönder! Fatta att den är min bästa vän och att jag nu mår psykist dåligt?!?! Ena hörluren har lixom lossnat? Har letat överallt, men icke..den är väck.suck. Och tror ni att jag äger ett par till hörlurar? Nää just det..eftersom jag är så sjukt snäll så har jag gett bort mina gamla mp3 spelare till de yngre i "familjen". Nåväl.

Jag köpte förövrigt 1.4 kg godis igår..heheh:) Men allvarligt det kostade 1.90 på Maxi Ica!!! Jag hade inte ens tänkt köpa nå godis..men 1.90?! Vem kan motstå??Inte jag:)

Och sen..va faan ska jag göra till helgen?? Vem ska jag vara med??? På fredag vankas "fest" med jobbet på stadshuset..middag och grejer...GRATIS!-me like! Men lördag då?..säändra och mia ska på 30 årsfest som jag är för fattig för att gå på.Elin är och kirrar sin examen i övik och Emma ska på sin syrras 20 årsfest och sen så tog det slut på vänner.
*sätter på cd spelaren* Lonely...I miss Lonely...I have nobody...for my own...oooooohhhh so lonely...

Nää nu ska jag ta mig en godis...eller två...HEKTO!!minst...

Goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0