Ännu en dag i mitt liv

Jag borde städa
Jag borde besöka kultan
Jag borde måla min stol
Jag borde duscha

Men

Jag orkar inte städa
Vägrar gå till kultan i regnet
Har slängt penseln
Jag vill inte frysa efter duschen

Ska dock snart och åka och hämta lill skrutten från dagis. Hoppas han är på sitt "mostermys" humör, för jag vill ha pussar och mys av mitt lilla hjärta!!

Ska jobba till 00.00 ikväll oxå. Hoppas jag jobbar med ngn rolig filur! Sist jag jobbade satt jag helt SJÄLV efter att Kimpan gått hem. Alla andra satt i andra delen av kontoret och på min del var det ingen som jobbade. Hoppas att Henke eller Tompa jobbar. Då kan nog kvällen bli lyckad:)

Även att jag har tänkt bryta min, sonjas och kims regel. Jag ska ha mysbyxor idag på jobbet. Vi har förbjudit oss själv att bli så förslappade, men då man jobbar till 00.00 så tycker jag att man borde få frisedel? Inte sant?

Kommentarer
Postat av: Säändra

Hah, stod och sneglade lite bort på blå idag och tänkte "kul det hade varit om Lina kliver in och hämtar Alfred".. Så gjorde du deet!! Synd att jag missade dig då! :/

2008-10-09 @ 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0