Vad är jag?

Är jag verkligen kvinna? Ibland ställer jag mig den frågan då jag hör hur andra tjejer är och vad det tycker och tänker om saker, och jag inte stämmer in på en fläck

Saker som får en att undra:

*Jag älskar att prata om bajs och fisar. En rejäl fis kan få mig att skratta i timmar
*Jag rapar offentligt utan att ens ha en tanke på att be om ursäkt
*Jag kan inte laga mat
*Jag visste inte vad foundation var förrän jag gick i trean på gymnasiet
*Jag tycker att mascara är bland det jobbigaste att kleta på sig
*Jag äger på sin höjd två "tighta" byxor
*Jag äger inga "sexiga" underkläder, utan kör med 100% Bomull och att de har tyg så de täcker skinkorna och mer därtill
*Jag kammar aldrig håret
*Har varken intresse för skor eller handväskor
*Jag tycker inredning är ett nödvändigt ont
*Jag vattnar aldrig mina blommor, och pratar definitivt inte med dem
*Jag blir mer glad över ett pärlarmband av en femåring än diamanter av en karl


Saker som gör en säker:

*Jag älskar att få känna mig liten och trygg i en MANs armar
*Jag tycker om att diska
*Jag gillar inte att se på sporten trots att jag är sportintresserad
*Jag vill ha det rent hemma
*Jag sorterar min garderob efter plagg och färg
*Jag är romantisk
*Jag älskar att få höra skvaller om allt ifrån privatpersoner till kändisar
*Jag ser alla dess olika såpor
*Jag drömmer om Orlando Bloom
*Jag säger att jag inte är sur fastän att jag uppenbarligen är det
*Jag är grinig och sjukt chokladsugen 1 gång i månaden

Kommentarer
Postat av: kim

haha okej, men då vet jag vem det är :P han är så jääkla dryg! vi nitar honom torsdag ;)

2008-10-14 @ 22:47:53
URL: http://letsrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0