Hetsig dag!

Vaknade som sagt av ett sms där jag ombads att ta hand om lilla A ett tag. Jag for dit vid halv tolv, då sov han. Han vaknade kl 13 ungefär och då hade vi myyyyys till halv två ungefär. Han satt i mitt knä och pillade på mina armar...man blir alldeles varm i kroppen av denna underbara varelse!

Sen så ringde mamma och ville ha sällskap. Stackarn har ju opererat knät så hon är typ fast i hemmet. Hon lockade med en nybakad toscakaka, och vem säger nej då?? Inte jag iaf!!

Men först vankades stan då vantar behövde inhandlas. Hittade ett par svarta tumvantar på H&M för 19 spänn!!! Sen en "inomhus mössa" och på rean på Indiska fick två tröjor följa med hem!

En fundering?
Hur kan man få spykänslor av en som man en gång älskat? Jag blir på allvar illamående...!

Kommentarer
Postat av: mia

kväljningar!!!! vetu, idag när jag duschade tänkte jag på F.. å de var INTE sexiga saker i huve då kan ja säga! fuckit vad den karln är vidrig. har nu kommit fram till att jag h a t a r honom. faktiskt. förr kunde jag inte säga de men nuså! de e härligt att hata! :D woho! nä nu skaja gå lös me saxen i luggen å sova sova sova. emorrn äre 8-16 som gäller igen.. är så tröööött! saknar dej lilledu :) massa kramar!!!!!!

2008-09-14 @ 21:31:02
Postat av: Emilie

Det känns så sjukt att man redan kan börja handla mössor och vantar.. jag som trodde att vi skulle få lite sensommarvärme :D

2008-09-14 @ 21:35:46
URL: http://emiliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0