I love candy!

Hörrni.....det är FREDAG!!

Och vad innebär det??? Joo en FET jävla godispåse och soffhäng av högsta nivå. Country road - take me home!

Vi hade precis veckotestet här på jobbet och det gick väl inte allt för bra må jag säga. Men på allvar, jag har inte lärt mig mkt denna vecka. Det har varit för mkt och för långdragen information att hjärnan sa stopp efter första kvarten. Fakturer hit, justeringar dit och eftergift överallt! Me now nada.

Har sagt hela veckan oxå att pizza står på menyn ikväll, men jag är inge sugen?! Har tjatat om pizza ityp 4 veckor, men vaje gång det ska till att bli av så finns inte suget där?

Men nu vill jag hem, hem till min lilla lya, hoppa i mysbyxorna och bara vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0